Ons geheim
Stel u heeft een ingewikkelde, misschien zelfs wat saaie boodschap over te brengen en u denkt: hoe laat ik hier in vredesnaam mijn doelgroep warm voor lopen? In dat geval bent u bij A-vier aan het goede adres. Wij zijn goed in moeilijke dingen makkelijk maken. Saaie dingen leuk. We zijn goed in mensen meekrijgen, overtuigen en enthousiast maken. Hoe abstract of ver-van-m'n-bed uw boodschap (een visie, een strategie of een veranderplan) ook is, wij weten er een verhaal van te maken dat mensen interessant vinden en inspirerend.
Ons geheim? We houden er een paar uitgangspunten op na die niet geheel van deze tijd zijn. En daardoor wel zo doeltreffend.
Kiezen voor inhoud
We leven in een tijd van buitenkant. Van simpel en van soundbytes. Niemand wil nog iets lezen dat meer dan dertig tellen aandacht vraagt. Zegt men.
Wij geloven er niets van. Wij denken dat er juist een groeiende behoefte is aan echte inhoud. Een goed verhaal wordt nog steeds gelezen. Sterker nog, wij merken hoe langer hoe meer dat een verhaal het enige is dat mensen nog raakt. Niet het duizendste flitsbericht van de dag. Er zijn natuurlijk wel een paar voorwaarden: het verhaal moet interessant zijn en het moet goed verteld worden.
Wij helpen u graag uw verhaal te vinden en te vertellen. Het zit verstopt achter de feiten, tussen de regels. Een goed verhaal is meer dan een tekstje. Het kan mensen meeslepen. Mensen overtuigen.
Dingen maken waar je wat aan hebt
Wij houden van dingen waar de lezer wat aan heeft. Geen propaganda van het management, maar informatie en ideëen die de geest verruimen, nieuwe mogelijkheden laten zien, een interessante kijk bieden op dingen. Dingen waar je wat aan hebt dus.
De nadruk op uitvoering
Natuurlijk, ook wij geloven in een zorgvuldige analyse vooraf. Wie bent u, waar staat u nu en waar wilt u heen? Maar bij ons ligt de nadruk op de uitvoering: op het maken van dingen waarmee u uw publiek bereikt. We zien maar al te vaak dat een organisatie ongelooflijk veel tijd stopt in doelgroepenanalyses, in het vastleggen van de identiteit, de tone of voice etcetera etcetera, maar dat het vertalen van al die prachtige bevindingen naar concrete communicatiemiddelen een ondergeschoven kindje blijft. En u begrijpt: zonder goede uitvoering sterft zelfs het meest geniale communicatieplan in schoonheid...
Ons streven is: een creatief en origineel product maken dat staat als een huis.
Verder praten? Kijk op de contactpagina.